Geplaatst: 22-11-2009 12:30
[141902]Wanneer de motor op temperatuur is gekomen en men de wagen even stil legt (5a 10 min), en dan terug wil starten, start hij en valt hij onmiddellijk terug stil. dan moet men even op de peer in het motorcompartiment mazout gaan oppompen en dan start hij terug vrij vlug, of moet men 3 min blijven starten, precies of er lucht op de pomp zit. aan wat zou dit kunnen liggen?