Geplaatst: 23-11-2009 19:46
hallo,
ik heb bij een polo het alarm uitgebouwd,en nu krijg ik geen spanning via het contactslot.
gemeten bij het contactslot,daar wel spanning,tot de zekeringkast ook spanning,maar daana kan ik de kabels niet meer volgen.
als ik de startmotor direct door verbind,werkt het gewoon als normaal.maar het is een automaat 1.6 dus wanneer ik n kabel zou trekken start de auto in alle versnellingen....
wie kan me helpen ?
mvg maurice