Geplaatst: 26-08-2009 22:57
[136012]Ik heb bij mijn Passat 103kW TDI (bwj. 2006) het volgende probleem.
Bij gasgeven vanaf +/- 1800 ~/m hoor je een blazend/rammelend geluid.
Bij gas loslaten is het meteen weg. Het geluid is vooral in de hogere versnellingen te horen(4-5 en6).
Aan de bijrijderskant is het bijna niet te horen.Als ik de vacuumslang van de regelklep op de turbo aftrek is het geluid niet meer te horen.
-Het turbo-systeem is gecontroleerd en zou niet lekken
-EGR afgeplugd-geen verbetering
-Regelklep op turbo geccontroleerd-geen lekkage en geen bijgeluiden
Wie heeft dit al eens gehad?????????????????????????????