Geplaatst: 25-11-2009 16:57
[142138]bij deze auto is na vervangen 4x wiel het bandencontrolelampje gaan branden -
dit al gereset door 30 sec op de knop te drukken -
bandendruk is ok -
hij geeft hier foutcode 01521 sensor voor bandenspanning lage limiet overschreden -
foutcode 01833 antenne voor bewaking bandenspanning achter (R96) -
foutcode 02421 zendeenheid in wielkast voor kontrole bandenspanning links voor (G431)
weet iemand of je bij deze auto de achterlichten kan vervangen door LED achterlichten zonder dat je daarvoor iets moet veranderen in de ecu