Geplaatst: 14-11-2008 21:57
Dit is misschien niet geheel abnormaal. Hoe minder speling op de kleppen hoe langer ze open gaan. Hoe langer ze open gaan hoe meer lucht er aangezogen wordt, hoe meer lucht er aangezogen wordt hoe meer benzine er wordt ingespoten. Deze motoren staan niet echt bekend voor de zuinigheid, hoeveel is het verbruik trouwens?