Geplaatst: 24-02-2010 12:41
[149495]Motor slaat niet aan , heb geen vonk .
Bdp sensor is vervangen
Soms slaat hij wel aan en draait goed .
Wil je hem opnieuw starten dan heb je grote kans dat hij het weer niet doet .
Heb geen enkele foutcode .
Als je het contact aanzet hoor de de benzinepomp wel en het lampje van de
startonderbreker gaat uit .
Wagen staat al enkele dagen hier en tot nu toe deed hij het telkens
maar vandaag is het mis .
Wie heeft er nog een grandioos idee ?
M.vr. gr. Fré