Geplaatst: 24-02-2010 21:12
Kan iemand mij vertellen of je zonder speciaal gereedschap en of klepstelplaatjes de kleppen kan stellen van en ax diesel? en wat de klepspeling moet zijn?
En of het zo kan zijn dat deze auto als ie koud is daardoor slecht start? heb de gloeibougie's vervangen maar maakt volgens de klant weinig verschil terwijl er echt drie stuk waren.
alvast bedankt
Groeten Eelco