Geplaatst: 25-02-2010 21:05
[149611]Ik ben afgelopen weekend met deze auto op en neer naar frankrijk geweest en het probleem word steeds erger, als je in 5e versnelling hebt gereden en je probeert terug te schakelen moet je helemaal doorschakelen naar achteruit ( geeft dan signaal dat je in achteruit schakelt ) voordat hij uit zijn 5e komt.
De auto hangt nu binnen en als je naar het schakelmechanisme op de bak kijkt zie je dat de schakelarm op de bak ook een stuk voorbij zijn middenstand moet zijn voordat de synchromesh van 5e vrij gezet word, dus volgens mij zit het probleem in de bak.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Het deksel van de 5e versnelling is eraf en daar is niks vreemds te zien.
morgen proberen we de linkse helft van de bak te halen zonder de bak te demonteren, gaat dit?
We hopen dan meer te kunnen zien.
Volledigheidshalve; pook, kabels en mechanisme op de bak zijn reeds vernieuwd.