9 reacties
Opgelost
Lid sinds: 10-02-2009
Bijdragen: 38
Geplaatst: 19-02-2010 15:14
Blijven de kleppen niet open hangen door koolafzetting?? of als er hydraulische stoters in zitten mogelijk dat de klepstoters zich opgepompt hebben.