Geplaatst: 02-03-2010 22:43
[150060]sinds enige tijd bij 3 a 4 d toeren springt lampje vervuild luchtfilter aan (zit nieuw filter in)
blijf ik onder die toeren niets aan de hand en regelmatig valt hij in de noodloop. contact uit en het is weer weg
imand een idee grt roel