Geplaatst: 01-03-2010 23:46
[149975]Goedendag,
Ik heb hier een 121 staan met het volgende probleem:
De auto vonkt niet bij de bougies en ook vanaf de bobine naar massa geen vonk.
Het rare is dat nadat ik verdelerkap en schakelunit schoon had gemaakt ik wel even vonk kreeg op de bougies,
maar nu zonder aanwijsbare oorzaak niet meer.
In de tijd dat hij vonkte liep de auto wel maar viel weer uit en sloeg niet meer aan, ondanks dat hij toen vonkte.
Ook heeft hij last van af en toe backfire in het inlaatspruitstuk.
Misschien een combinatie van problemen?
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Met vriendelijke groet,
Yoram Kunkels