4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-03-2010 11:27
[149992]hallo,
wie heeft er gehoord van extreem veel olie verbruik bij een primera p12
en wat zijn de oplossingen daarvoor?
groetjes danny.