Geplaatst: 28-08-2009 13:58
Wie kan mij verder helpen?
Ik heb een Master 2.5 DCI die niet meer aan wil slaan, het mm lampje blijft branden.
Ik heb hem uitgelezen met mijn testkast en geeft aan 'klep brandstofdruk/ open loop of kortsluiting naar massa'. De eerste keer dat ik de code gewist had, starten en lopen, uitgezet en nadien niet meeraan de praat te krijgen, ik krijg de code er niet meer uit.
Klep is vorig jaar vervangen bij dealer en als ik er stroom op zet werkt hij gewoon, bedrading gecontroleerd tot aan de computer geen problemen en geen sluiting oid.
Iemand zoiets dergelijks al meer mee gemaakt?
Alvast bedankt voor reactie's