Geplaatst: 02-05-2009 13:50
[127809]hallo,
ik heb een mercedes 250 touring 2.5 diesel met veel kilometers op de teller.
als je met de auto hard rijdt rij die super alleen als je het gas loslaat maakt die een heel vervelend geluid.
er is aan deze auto de afgelopen jaren al veel vervangen. versnellingsbak gereviseerd hetzelfde geld voor de klok achter.
motor steunen zijn pas vervangen,ophanglager incl aandrijfasrubbers. maar het geluid blijft.
het is een doordringend geluid wat verdwijnt rond de 80 of als je de koppeling intrapt.
wie kan mij helpen.
gr rené