Automaat bonkt bij overschakelen

4 reacties

Merk
Volvo
Model
164
Type
Onderwerp
Motorcode
B30
Eerste inschrijving
januari 1971
Brandstof
LPG

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2010 10:56

[150084]Goedemorgen,

Ik ben gevraagd te kijken naar een Volvo 164 uit 1971 met een drietraps automaat met stuurbediening. Deze rammelt stationair in de bak en klapt behoorlijk bij overschakelen. Olie is op peil.

Is deze bak af te stellen zoals bij MB (vacuum)?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groet,

Paul