Geplaatst: 03-03-2010 10:56
[150084]Goedemorgen,
Ik ben gevraagd te kijken naar een Volvo 164 uit 1971 met een drietraps automaat met stuurbediening. Deze rammelt stationair in de bak en klapt behoorlijk bij overschakelen. Olie is op peil.
Is deze bak af te stellen zoals bij MB (vacuum)?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groet,
Paul