Geplaatst: 05-03-2010 8:37
[150219]Hoe kan ik bij deze bus het beste en snelste de versnellingsbak demonteren??
Ik heb de assen al gedemonteerd en stekkers en schakelstangen ook al los.
moet ik nu de motor opvangen, steun loshalen, bak laten zakken en wegpakken of zijn er andere remedies?
ik hoor graag reacties