Geplaatst: 07-03-2010 10:46
[150402]goedendag,auto gaat na reset en een keer gasgeven meteen in noodloop foutcode 507(snap on) circuit gaskleppositiesensor verbinding tussen spoor 1&2 zegt deze ander gasklephuis gemonteerd,stekkers in orde. gasklep geeft maar een stand;vol open b.v.d h