Geplaatst: 07-03-2010 16:20
[150433]Goedendag mensen ,
wij hebben hier een Volvo staan waar de Frictie van is vervangen , en nu krijgen we de sleutel niet uit het cntact .
De Stand 1 van het contactslot staat goed , evenals de 2de stand en starten is ook geen probleem.
Alleen als je de sleutel eruit wilt halen blijft hij vlak voor de 0 stand steken. Je kan dus niet de sleutel verwijderen.
Het contactslot zit in het dashbord dus niet aan de stuurstang wat eventueel een gevolg van de frictie vervangen zou kunnen zijn.
Weet iemand raad? Of komt die vaker voor?
Gegroet Maarten