Geplaatst: 08-03-2010 18:00
[150519]we hebben hier een bmw die niet start bij vorst hebben de auto opgehaald binnen gezet dan start hij keer op keer buiten gezet in de vorst auto slaat niet aan heeft iemand dit al ooit aan de hand gehad auto uitgelezen geen storingen ook in de meet waarden geen bijzonderheden te ontdekken. mvgr stephan