Geplaatst: 09-03-2010 9:31
[150575]het probleem is als volgt, motor slaat wel aan maar loopt dan ongeveer 500 tpm. Hij reageert niet op het gaspedaal. geen fout codes, gebeurt af en toe in opwarmfase en als er een klein stukje mee is gereden. lmm is al vervangen. egr is gereinigd en auto was meteen zijn dipje kwijt rond de 3000 toeren. had trouwens geen invloed op het start gedrag. iemand suggesties om mee te beginnen.