loopt slecht op benzine

6 reacties

Merk
Renault
Model
Espace
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 turbo
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-08-2009 15:33

[136053]de espace slaat zeer moeilijk aan en is alleen op toeren te krijgen waneer je zeer voorzichtig gas geeft.

bij snel gas intrappen smoort de motor en zie je je lambdawaarde naar 0 veranderen terwijl die wel goed pendeld als de motor stationair loopt en/of heel voorzichtig gas geeft.

ook geeft de clip goed aan "gas los"en "vol gas" bij uitlezen.

bij deellast geven de waardes voor gaspedaal en gemotoriseerd gasklephuis aan: "niet gedetecteerd"

Het percentage loopt wel goed mee op.

Op lpg loopt de auto prima

tijdens uitlezen verder geen storing gevonden.

wie weet er raad?