Geplaatst: 10-03-2010 18:23
[150699]hallo,
we hebben hier een c5 uit 2003 die in de opwarmfase slecht loopt het motorstoringslampje gaat branden en geeft storing in het ontstekingscircuit en op de display in de auto geeft hij katalysator en of uitlaatgas aan. reeds vv: bougies, bobineblok, gasklephuis schoongemaakt. co is 0 en lambda schommelt tussen 1.01 en 1.24 wie kent dit probleem?