Geplaatst: 27-02-2010 23:05
[149805]Het volgende: de electrische raambediening werkt niet, de electrische spiegelverstelling werkt niet, de ruitensproeier werkt niet. En vlak nadat de auto is gestart, wissen de ruitenwissers drie keer spontaan. De zekeringen zijn gecontroleerd. Wie weet raad??