Geplaatst: 25-02-2010 21:12
[149613]De auto springt regelmatig in noodloop trekt dan slecht toerental gaat dan omhoog,storing DF055 (Boschkast 1241 onbekend)verschil turbo circuit onderbreking,
circuit drukregeling drukvulling drukregelklep is al vervangen.Contact enige tijd uit is de storing weer weg
achterop de turbo drukregelmembraan zit ook een sensor met drie draden ,zou die ook storing kunnen geven?Dat lijkt me het controle
signaal van het membraan.
Motor ,koelvloeistof ,komt ook op druk ,kachel wordt niet echt warm,radiateur blijft koud
Thermostaat en radiateur al vervangen, er zit toch geen tweede thermostaat in deze motor verstopt?
Kan de waterpomp defect zijn?Is niet eenvoudig bij te komen er lijkt geen doorstroming te zijn