Geplaatst: 10-06-2009 19:40
Loja meet eerst eens je bedrading na op goed contact van de temp sensor en gasklepsensor !!
Voor je de rekening van een ecu in rekening brengt bij de klant .
Een hoop storingen komt door slechte bedrading stekkers etc .
Er achter komen doe je door een ecu uit tewisselen of m op te sturen naar ac tronics .
ps staat de distributie op tijd niet een tand verschoven ??
(vanwege rammel)
grt daan