Geplaatst: 25-06-2008 11:42
[106743]Paar weken terug de kachelweerstand vervangen omdat stand 1 en 2 af en toe niet werkte.
Na vervanging werkt alles weer goed maar kreeg gisteren weer een belletje dat stand 2 wederom niet meer werkt.
Zou dit gewoon domme pech zijn of kan dit een andere oorzaak hebben?
Peter