Geplaatst: 17-01-2008 22:09
hallo mensen.
wij hebben hier een Passat tdi staan, deze wil niet starten, motor draait op genoeg toeren maar hij slaat niet aan..
al het een en ander vervangen maar nog doet hij het niet.
Iemand mischien nog enig idee?
had gelezen over de Brandstofpomp in de tank, maar zit deze ook in een 99 model?