Geplaatst: 20-01-2008 17:39
Hallo,
Ik heb hier een passat 2001 staan die tot 3000 toeren totaal geen vermogen heeft,
Na een paar keer doortrekken na 3000 toeren springt hij ook nog is in de noodloop.
Hij reageert ook heel traag op de gaspedaal
Bij het uitlezen geeft de testkast aan dat de spruitstukdruk te hoog is.
De kat was verstopt zit nu een andere op.
Ik heb ook al zonder uitlaat geprobeert, heeft geen verschil.
Vacuum slangetjes allemaal v.v
Auto is onlangs al 2x naar vw dealer geweest hebben niks kunnen vinden !
Storingscode:
17965 P1557 035
Laadrukregeling
Regelgrens overschreden
sporadisch voorgekomen storing