Geplaatst: 26-01-2008 10:33
[97667]Deze auto start goed, zowel warm asl koud maar na 10- 15 sec gaat de motor zomaar heel onregelmatig lopen, dit kan zo erg zijn dat de motor zelfs afslaat!! Het lijkt erop alsof de motor dan op 3 of 2 cilinders loopt, het komt vooral voor bij warme motor. De pomp is een Epic. Heb deze al vervangen, verstuivers gecontroleerd, klepspeling gecontroleerd. Voor de rest kun je met de auto prima rijden, dit gebeurt dus alleen stationair of als je voor een kruising aan komt rijden.