bij heel koud weer slecht aanslaan

3 reacties

Merk
Mazda
Model
626
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 16v GL
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-12-2009 12:38

[143834]hoi

ik heb sinds kort een 626 gekocht met het volgende probleem:

Slecht aanslaan bij heel koud weer, dus huidig slaat hij slecht aan tot bijna niet.

Gedaan is:

Grote beurt, Platina bougies, Distr,

Ik vermoed zelf de bobine met de ingebouwde verdeler.

Gaat deze vaker stuk ?

mvg, Dimi