Focus loopt op 2 Cilinders

3 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1,4 16V
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-10-2009 16:19

Hallo,

Wij hebben hier een Focus staan die op 2 cilinders loopt (1 en 4 doen het niet).

De Dis Bobine is al vervangen.

We hebben de signalen gemeten met de scoop bij de bobine en bij de ECU op beide plekken hebben we geen signaal.

Er zijn 2 signaaldraden een zwart/groen en een zwart/oranje draad.

Op de zwart/oranje draad is geen signaal.

Heeft iemand dit al vaker meegemaakt?

ECU stuk?

P.S. Er is nog een probleem met de auto soms wil ie niet starten (er is wel genoeg stroom).

Op het moment dat ie niet wil starten doen de meters in het instrumentenpaneel ook raar die slaan dan uit.