Geplaatst: 03-10-2009 17:33
[138503]We hebben een quattro binnengekregen waarbij de klant de distributieriem heeft vervangen, de motor heeft een paar minuten goed gelopen is toen afgeslagen. Het probleem is nu dat hij wel start maar geen vonk heeft.Ontstekingsmoduul reeds vervangen,benzinepomp draait bij het op contact zetten een aantal seconden,krukaspositiesensor nog niet gevonden.Iemand een oplossing? b.v.d.