3 reacties
Lid sinds: 23-12-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 08-05-2009 21:05
Hoi aan allen! Kan er mij iem vertellen, of de zuigers van een 17dti motor (opel, astra G) de kleppen kunnen raken bij het stuklopen van de distributieriem? Dank bij voorbaat.