distributie

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-G
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Fred81

Lid sinds: 23-12-2008

Bijdragen: 4

Geplaatst: 08-05-2009 21:05

Hoi aan allen! Kan er mij iem vertellen, of de zuigers van een 17dti motor (opel, astra G) de kleppen kunnen raken bij het stuklopen van de distributieriem? Dank bij voorbaat.