koppeling / pedaal

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
E 200 CDI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-12-2009 16:07

[144203]Het koppelingspedaal kan niet helemaal worden ingedrukt.

Je kan drukken tot ongeveer 2 cm van het einde. Bij de laatste 2 cm voel je een weerstand. Alsof de veren van de drukgroep ten einde zijn.

Ik vermoed de drukgroep, of zou het eventueel aan de pompen kunnen liggen.

Koppeling werkt verder perfect