Geplaatst: 24-12-2009 16:07
[144203]Het koppelingspedaal kan niet helemaal worden ingedrukt.
Je kan drukken tot ongeveer 2 cm van het einde. Bij de laatste 2 cm voel je een weerstand. Alsof de veren van de drukgroep ten einde zijn.
Ik vermoed de drukgroep, of zou het eventueel aan de pompen kunnen liggen.
Koppeling werkt verder perfect