Geplaatst: 21-12-2009 21:42
hallo ..we hebben een opel..die koud zonder gaspendaal in te drukken afslaat...met gas geven blijft hij wel lopen met iets meer toeren.
maar laat je het gas los dan blijft hij wel lopen ,maar schommelt heen en weer tussen 600 en 900 toeren..dit allemaal alleen bij een koude motor,is
het gasklephuis schoongemaakt..filter vervangen..volgens klant was het even goed....of beter denk ik
er brand nu wel opeens een lampje..met een soort sleuteltje in die recht op staat..oranje....
heeft iemand een idee..die dit ook eens heeft meegamaakt...er is wel een gloeibougie.kapot..die ik morgen probeer te vervangen,,hij zit muurvast..
vast bedankt
groet jappie