Geplaatst: 30-03-2009 21:32
Hallo
Wie kan mij helpen wat er mis is met mijn climantcontrol? Als ik de auto start staat hij normaal op 20 C graden. Als ik even ga rijden wordt het steeds kouder zonder dat de 20 veranderd. Als je hem dan hoger zet wordt het warmer. Nu is het zo dat ongeveer 27 graden 20 graden is.
Wat is hier mis??