Geplaatst: 18-01-2008 22:31
Het koudstarten verloopt goed, doch de motor draait niet lekker. Het is alsof hij op drie poten loopt. Rijden is geen probleem en eenmaal op temperatuur draait de motor normaal. Na korte tijd stilstaan draait hij weer onregelmatig, met ook rookvorming.(grijze rook) Het lijkt op een slechte verbranding.
De retour gemeten van de verstuivers en deze is voor alle vier normaal en gelijk. Wel was de EGR klep heel vervuild. We hebben deze gereinigd, zelfs al even afgesloten, doch de symptomen blijven gelijk.
heeft er iemand al hiermee ervaring?