Geplaatst: 28-12-2009 15:36
Auto loopt erg slecht net als deze op 3.5 cilinder's loopt . Rijd je de auto goed warm is het goed . Volgende is vervangen
4x bobine
4x injector
koelvloeistof temp sensor
distributie timing gecontroleerd
bougie's vervangen ( electrode afstand gewijzigd )
klep speling controle .
compressie gemeten ( was goed ) ook een lek test gedaan
Volgende foutcodes komen steeds terug p0300 / p0301 / p0302 / p0303 / p0304
Volgens onze gegevens misfire .
Zou het ook aan de nokkenas versteller kunnen of weet iemand hoe je deze kan controleren.
mvg
Harrie