Geplaatst: 03-01-2010 21:34
[144914]Is het voldoende dat ik bij een X5 E 70, de olie aflaat en het filter verwissel, of blijft er zo nog te veel olie in de versnellingsbak ? En hoe vul ik de bak op de juiste manier ? Vullen, motor laten, draaien in alle versnellingen en opnieuw controleren, of volstaat dat niet ? Auto heeft 59000 km gelopen.
Alvast bedankt voor de hulp.