Automatische versnellingsbak oliewissel

4 reacties

Merk
BMW
Model
X5
Type
Onderwerp
Motorcode
3.0 D
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-01-2010 21:34

[144914]Is het voldoende dat ik bij een X5 E 70, de olie aflaat en het filter verwissel, of blijft er zo nog te veel olie in de versnellingsbak ? En hoe vul ik de bak op de juiste manier ? Vullen, motor laten, draaien in alle versnellingen en opnieuw controleren, of volstaat dat niet ? Auto heeft 59000 km gelopen.

Alvast bedankt voor de hulp.