4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-01-2010 16:52
[145249]Hallo, de Fiesta van mij heeft problemen met de CVT bak, ik wil graag er een normale 5 bak in bouwen.
Is dit mogelijk ? Welk type bak heb ik hiervoor nodig.
Met vriendelijke groet W.Linssen