cvt, versneliingsbak

4 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2 16 v
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-01-2010 16:52

[145249]Hallo, de Fiesta van mij heeft problemen met de CVT bak, ik wil graag er een normale 5 bak in bouwen.

Is dit mogelijk ? Welk type bak heb ik hiervoor nodig.

Met vriendelijke groet W.Linssen