Geplaatst: 07-04-2009 11:31
Injector cleaner is geen tovermiddel.
Als er zwarte rook uit de uitlaat komt dan is het mengsel behoorlijk verkeerd.
Als de motor dan ook nog pingelt zoals je zegt, dan is ie heel gauw kapot.
Dus op naar de dealer voor een diagnose.