Geplaatst: 06-01-2009 20:12
Hoi Stamper,
Dat knetteren bedoelde ik eigenlijk als je je bougiecap net over je bougie schuift...
Maar ga zeker even een test uitvoeren met een andere bougiekabel, wanr anderen zijn helaas te kort om even te switchen.
Voor de rest positieve berichten gehad waarmee ik verder kan...
Beestje heeft toch 230.000 op z'n teller staan, dus er moet wat aan de hand zijn.
thx
Sasa