Geplaatst: 05-05-2009 22:02
[128060]bij deze clio diesel is onder het rijden de temperatuurmeter te laag.
het thermostaathuis is uit elkaar gegaan onder het rijden en er is een nieuwe gemonteerd met thermostaat uiteraard, toen bleef de temperatuur wat aan de lage kant op de meter want de ventilator slaat gewoon aan bij te warm en weer uit als hij voldoende afgekoeld is dus het werkt verder wel zoals het hoort alleen komt de wijzer maar op 1/4 en dan na langere tijd draaien. er is al een nieuwe temperatuurvoeler gemonteerd en het is nog steeds hetzelfde . voorheen stond de meter gewoon op half. de kachel geeft gewoon goed warmte en verder rijdt hij ook goed heeft iemand hier misschien ervaring mee of eens een keer aan de hand gehad.
alvast bedankt willem