2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-05-2009 19:54
[128265]na ophalen start motor niet meer. Geen vonk. krukas/nokkenas sensor en module vernieuwd. 12 v op bobine geen vonk. Wie weet??