Geplaatst: 11-05-2009 20:46
Van deze Escort 1.6 automaat is het stationair toerental vaak te hoog, soms te laag en slaat de motor af b.v. bij het afremmen. Stationairregelaar reeds uitgewisseld, helaas zonder resultaat.
Komt iemand dit probleem bekend voor?
Alsvast bedankt voor het meedenken.