Geplaatst: 26-01-2008 16:28
[97686]Bij deze Passat als je m op contact zet begint het display van de climatronic te knipperen, onleesbaar.
Deze reageert dan alleen als je op de knop Econ drukt, als je op andere knoppen drukt blijft ie knipperen.
Zo gauw je op econ gedrukt hebt komt er alles weer leesbaar staan en werkt alles weer perfect.
Weet iemand raad of heeft dit al eens gehad?
Alsvast bedankt.