Geplaatst: 19-04-2010 20:13
[153818]Hallo ik heb een polo 1.0 van 1995
Mijn polo loopt met koude motor goed maar zodra deze warm is loopt deze verhoogd stationair en stinkt naar benzine. Wanneer ik de motor vervolgens uitzet en opnieuw start komt er een hoop lawaai uit de motor en begint flink te bokken totdat deze boven de 1000 rpm komt en dan loopt hij weer goed maar nog steeds verhoogd stationair.
Het bokken komt volgens mij doordat de ontsteking te vroeg vonkt (zo klinkt het) maar ik heb de ontsteking wel op tijd gezet (met stroboscoop) met koude motor dus als deze goed loopt.
Dit is gekomen nadat ik de ontsteking vervangen heb omdat er een storing in zat. De storing 0203 uitgelezen met een bosch verteld dat er geen hallsignaal is.
Nadat ik de ontsteking heb vervangen en met stroboscoop op tijd gezet heb zit de storing er nog steeds in.
kan iemand me helpen??? ik hoop het