Geplaatst: 19-04-2010 21:30
onlangs had ik problemen met de motor hij liep op drie cylinders constateerde dat de eeste cylinder geen compressie meer had heb toen de cylinderkop gedemonteerd . de oorzaak was inderdaad een verbrande klep . heb de kop laten repareren kleppen en zittingen plus vlakken toen weer teruggemonteerd . nu heb ik het probleem dat hij niet meer starten wil , hij vonkt niet . heb beide sensoren al vervangen krukas en nokkenas , maar nog steeds niks , alle aansluitingen gechekt en massa aansluitingen ook goed , geeft op de kts 200 kast geen foutcodes aan . wat hij wel aangeeft is de motorregeling, maar wat precies weet ik niet iemand suggesties ? gr fah