Geplaatst: 21-04-2010 20:00
[153943]motor loopt warm na een tijdje draaien.
vervangen zijn :waterpomp,thermostaat,radiateur.
toch lijkt het of er geen goede doorstroming is er zit n.l nogal wat temeratuur verschil tussen
de slangen...
even staat ie mooi op temperatuur en dan schiet ie ineens omhoog...
iemand dit wel eens bij de hand gehad ???