koelprobleem

3 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
316 i
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-04-2010 20:00

[153943]motor loopt warm na een tijdje draaien.

vervangen zijn :waterpomp,thermostaat,radiateur.

toch lijkt het of er geen goede doorstroming is er zit n.l nogal wat temeratuur verschil tussen

de slangen...

even staat ie mooi op temperatuur en dan schiet ie ineens omhoog...

iemand dit wel eens bij de hand gehad ???