Geplaatst: 21-04-2010 23:20
[153962]Richting aanwijzers gaan veel te snel !!!!
Na Voorschade reparatie, knipperen mijn r.a.w veel te snel.
rare is pechlichten doen het normaal
als pechlichten ingeschakeld zijn en r.a.w schakelaar naar link of rechts doe, is de frequentie wel normaal ??
Dacht dat dit kwam na het activeren en foutcodes airbag
maar, dit is geheel reset en zonder foutcodes.
Ook brand l.a (buitenste lamp) bij inschakelen verlichting de 2 onderste 21 watt lampjes zwak ?? ( lamp daar boven brandt normaar)
r.a brfandt allen de bovenste.
Wie heeft er een oplossing voor mij ???
alvast bedankt